اموزش بازی با نژاد رومی ها

جدید ترین های تراوین

تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

اموزش بازی با نژاد رومی ها

آموزش بازی با رومن(نژادی بسیار دوست داشتنی اما ارتشی بسیار گران )



...........................................................................................................................

نژاد رومن یکی از 3 نژاد تراوین می باشد و معمولا مورد بی انصافی قرار می گیرد و برخی افراد ادعا می کنند با نژاد رومن نمی شود زیاد موفق شد در حالی که اگر با هر نژادی به روش درست آن نژاد بازی کنید حتما موفق خواهید بود.
خصوصیات بارز این نژاد منظم و دقیق بودن کار های آنهاست! (بر عکس توتن ها) یعنی همه امور با نظم خاصی انجام میشه و در عوض باید منابع زیادی خرج کنید. یعنی گران ترین نیرو ها، نیرو های رومن هستند.
فقط نباید انتظار داشته باشید که به اندازه نژادی مقل توتن بتوانید نیرو بسازید، کسی هم همچین انتظاری از شما ندارد.
یک رومن اگر قوی بشه دیگه کسی نمی تونه جلوش وایسه!
بزرگترین مزیت رومی نسبت به بقیه نژاد ها توانایی ساخت همزمان ساختمان و منابع است که باعث میشه از وسط گیم به اونور خیلی راحت و سریع پیشرفت کنند. یعنی تنها نژادی هستند که می توانند همزمان هم در داخل دهکده و هم در بیرون آن ساختمان و منبعی را ارتقا دهند.
سربازان قدرتمندی داره اما بسیار گرونند و دیر هم تربیت میشند
سواره نظام قدرتمند داره اما زیاد گندم میخورند و گرونند (مشکل خوردن گندم با ساخت آبشخور اسبان قابل حله)
سواره نظام متخصص در دفاع نداره بر خلاف دو نژاد دیگر و این یک ضعفه (شوالیه و شوالیه سزار قدرت دفاع دارند اما به خاطر گرون بودن اشتباهه که تو دفاع ازشون استفاده کنیم)
برای دفاع در برابر سواره، لژیون بهترینه اما برای اینکه قویتر بشن باید زره شان را ارتقاء داد و آن ها را همراه با محافظ (برای کشتن پیاده ها) در یک جا قرار داد تا خوب دفاع کنند.
دیوار رومن ها محکمترین و مستحکم ترین دیوار در بین نژاد های تراوین است.
سرعت پیشرفت بسیار بالای دارند و اگه درست بازی کنید در مدت کمتری جمعیت بسیار بیشتری نسبت به سایر نژاد ها خواهید داشت.
در نژاد رومن "آهن" مهمترین منبع است و برای ساخت لشکریان آهن از منابع دیگر بسیار بیشتر مورد نیاز است.

نیرو های این نژاد عبارت هستند از:

سرباز لژیونر



پیش نیازهای تحقیق: هیچ
پیش نیازهای تربیت: سربازخانه
سرباز لژیون، یك پیاده نظام ساده و همه كاره در ارتش رومی هاست. با امكان آموزش همه جانبه ی او، هم در حمله و هم در دفاع، خوب خواهد بود. اگرچه كه سرباز لژیونر، هرگز توان مقابله با نیروهای متخصص تر را ندارد. برای شروع بهترین نیرو هستند و از نظر نظامی از گرزدار توتن و بهتر ولی از نظر غارت ضعیف تر و از نظر دفاعی از سرباز پیاده گول ضعیف تر هستند.


سرعت: 6 فیلد در ساعت
قابلیت حمل: 50 منابع


محافظ



پیش نیازهای تحقیق: دارالفنون سطح 1, زره سازی سطح 1
پیش نیازهای تربیت: سربازخانه
محافظ، همانطور که از اسمش پیداست، محافظ و گارد مخصوص امپراطور است. این محافظان به قیمت جان خود از امپراطور محافظت می کنند. از آنجایی که این سرباز برای دفاع تربیت شده است مهاجم خیلی ضعیفی است.
بهترین نیروی دفاعی در برابر سواره نظام برای رومن ها
سرعت، قابلیت حمل و قدرت حمله کمی دارند بنابراین برای غارت اصلا توصیه نمی شوند مگر به جاهایی که مطمئن هستید نیرو ندارند و در مواقعی که با کمبود نیرو برای غارت مواجح هستید.


سرعت: 5 فیلد در ساعت
قابلیت حمل: 20 منابع




شمشیرزن



پیش نیازهای تحقیق: دارالفنون سطح 5, اسلحه سازی سطح 1
پیش نیازهای تربیت: سربازخانه
شمشیرزن یک مهاجم حرفه ای در ارتش رومی هاست. او سریع، قوی و یک کابوس برای همه مدافعین است. ولی تربیت این نیرو گران قیمت و زمانبر است.
بخاطر سرعت زیاد، قدرت حمله بالا و قابلیت حمل منابع بیشتر بهترین نیروی پیاده برای غارت و همچنین جنگ هستند.
دفاعی بسیار پایینی دارند پس هیچوقت با شمشیر زن ها دفاع نکنید و اگر در مقابل حمله ای قصد دفاع دارید حتما شمشیر زن های خود را بیرون بکشید



سرعت: 7 فیلد در ساعت
قابلیت حمل: 50 منابع


خبرچین



پیش نیازهای تحقیق: اصطبل سطح 1, دارالفنون سطح 5
پیش نیازهای تربیت: اصطبل
خبرچین وظیفه جاسوسی را در ارتش رومی ها به عهده دارد. او خیلی چابک است و می تواند در مورد منابع و ارتش دشمن جاسوسی کند. اگر هیچ ردیاب، خبرچین و جاسوسی در دهکده ای که از آن جاسوسی می کند نباشد، دشمن از آمد و رفت او خبردار نخواهد شد.
به خاطر سواره بودن از جاسوس توتن بسیار سریعتر است
درباره جاسوسی مقاله کاملی قرار داده خواهد شد


سرعت: 16 فیلد در ساعت
قابلیت حمل: 0 منابع


شوالیه



پیش نیازهای تحقیق: اصطبل سطح 5, دارالفنون سطح 5
پیش نیازهای تربیت: اصطبل
اینها شوالیه های استاندارد رومیها به حساب می آیند و سلاح های مجهزی دارند. شوالیه ها شاید سریعترین نیروها نباشند، ولی برای دشمنانی که آماده نباشند خیلی هراس برانگیز خواهند بود. به هر حال نباید فراموش کرد که تامین غذای او و اسبش ارزان نخواهد بود.
بهترین نیرو برای غارت و جنگ های متوسط
درضمن اگر بازیکن زیاد حرفه ای نیستید توصیه می کنم قهرمان خود را شوالیه انتخاب کنید



سرعت: 14 فیلد در ساعت
قابلیت حمل: 100 منابع


شوالیه سزار



پیش نیازهای تحقیق: اصطبل سطح 10, دارالفنون سطح 5
پیش نیازهای تربیت: اصطبل
شوالیه های سزار، شوالیه های خاص ارتش روم هستند. آنها لباسهایی بسیار مقاوم دارند و به سختی آسیب می بینند، اما این سلاح ها و لباس ها قیمت زیادی نیز خواهند داشت. آنها کند حرکت می کنند، منابع کمی می توانند حمل کنند و زیاد غذا مصرف می کنند. خوب، برای قدرتی که دارند باید هزینه خوبی هم پرداخت کرد.
عالی ترین سطح حمله و سطح بالای دفاع را دارد. سرعتش از شوالیه معمولی کمتر و قدرت حمل منابع کمتری دارد ولی برای جنگ های اصلی بهترین نیرو و برای دفاع های بزرگ نیروی خوبی است ولی بسیار گران قیمت!
اگر بازیکن حرفه ای هستید حتما برای قهرمان خود شوالیه سزار را انتخاب کنید ولی از حالا فکر هزینه احیای دوباره آن در هنگام کشته شدن را بکنید...


سرعت: 14 فیلد در ساعت
قابلیت حمل: 100 منابع




دژكوب



پیش نیازهای تحقیق: دارالفنون سطح 10, کارگاه سطح 1
پیش نیازهای تربیت: کارگاه
دژکوب یک همراه خوب، هم برای پیاده نظام و هم سواره نظام است. کار آن تخریب دیوار شهر دشمن است و با این کار، شانس نیروهایتان در فایق آمدن بر نیروهای دشمن بالا خواهد رفت.
دقت کنید برای خراب کردن دیوار دهکده ای حتما کنار دژکوب نیرو های دیگری را نیز بفرستید و نوع حمله هم باید "عادی" انتخاب شود.
درباره دیوار و محاسن و کاربرد های آن آموزش جدا گانه ای در سایت ست 98 قرار داده خواهد شد.



سرعت: 4 فیلد در ساعت
قابلیت حمل: 0 منابع


منجنیق آتشین



پیش نیازهای تحقیق: کارگاه سطح 10, دارالفنون سطح 15
پیش نیازهای تربیت: کارگاه
منجنیق آتشین یک سلاح دور برد عالی برای خراب کردن مزارع، منابع و ساختمانهای دشمن است. اما اگر با نیروهای دیگر همراهی نشود. تقربا بی دفاع است، پس فراموش نکنید که همیشه تعدادی نیرو همراه با آن بفرستید. هر قدر سطح اردوگاه بیشتر باشد، به همان اندازه دقت منجنیق بالا می رود و شما می توانید موقع فرستادن آن، مشخص کنید که به چه ساختمانی می خواهید صدمه بزنید. اگر اردوگاه سطح 10 داشته باشید، به غیر از مخفیگاه، تله ساز و سنگ تراشی، همه ساختمانهای دیگر را می توانید مورد هدف قرار دهید. راهنمایی: در صورتی که شلیک تصادفی انتخاب شود، ممکن است مخفیگاه، تله ساز و سنگ تراشی نیز تخریب شوند.
درباره منجنیق و نحوه صحیح حمله با آن آموزش جدا گانه ای در سایت ست 98 قرار داده خواهد شد.
درضمن بسیاری از بازی کنان به منجنیق مخفف انگلیسی آن یعنی "کاتا" می گویند.



سرعت: 3 فیلد در ساعت
قابلیت حمل: 0 منابع



سناتور



پیش نیازهای تحقیق: اردوگاه سطح 10, دارالفنون سطح 20
پیش نیازهای تربیت: اقامتگاه/قصر سطح 10/(15)/20
سناتور رهبر منتخب قبیله است. او یک سخنگوی خوب است و می داند چگونه باید دیگران را قانع کند. او می تواند دهکده های دیگر را قاتع کند تا برای امپراطوری او بجنگند. هر بار که سناتور با اهالی دهکده دشمن صحبت کند، وفاداری آنها کاهش پیدا می کند تا زمانی که بعد از چند بار سخنرانی او دهکده ازآن شما می شود.
قدرت سناطور از مشابه های آن در سایر نژاد ها یعنی رئیس و رئیس قبیله بیشتر است.
به عمل راضی کردن اهالی یک دهکده برای پیوستن به شما "چیف کردن" (Chief) میگن
به زودی آموزش ها و ترفند های بسیار کاملی درباره نحوه چیف کردن را برایتان قرار خواهم داد.


سرعت: 4 فیلد در ساعت
قابلیت حمل: 0 منابع


--------------------------------------------------------------------------------


بزرگترین مشکل این نژاد مقابله با توتن هاست و معمولا اگه درست بازی نکنید به یک فارم تپل مپل برای توتن ها تبدیل میشید! و شما تولید م یکنید و آنها استفاده می کنند! برای جلوگیری از این کار من این روش را پیشنهاد می کنم:

اول از هم دو روز بعد از اتمام زمان حمایت از تازه واردین اکانتتون فعال کنید حالا برید یک نگاهی به 14X14 تون بندازید ببینید چند تا توتن دور برتونه اگر 7 یا 8 تا توتن بود حذف کنید و برید یه جای دیگه اکانت بسازید چون مسلما شما اونجا موفق نمیشید (میتونید چند تا ایدی یاهو داشته باشید)خوب وقتی مکان مناسب پیدا کردید (جایی که 3 یا 4 تا توتن باشه )
شما باید اول به دستورات کاردان عمل کنید سعی کنید تو 2-3 روز اول اون ها رو تموم کنید بعد اردوگاه بزنید و سطح ساختمون اصلی را به سطح 3 برسانید برای ساخت سربازخانه در همین حال اگر می توانید منابع را ارتقاع دهید تا دچار کمبود منابع نشوید .(رومن ها می توانند به طور هم زمان یکی از منابع و یکی از ساختمان ها را همزمان ارتقاع دهند. که با اکانت پلاسی که کاردان میده میشه 3تا)
حالا موقع جنگ: قبلش بزارید دو نکته در مورد توتن ها بهتون بگم اونهم اینه که بزرگترین نقطه ضعف یک توتن اینه که در اوایل بازی با هیچکس توی 14X14 دهکدش نمیتونه دوست بشه دلیلش مشخصه چون دهکده های همسایه برای اون حکم معدن هایی رو دارن که اون باید بره و از توشون منابع لازم برای پیشرفتش برداره پس اون هرگز با همسایه هاش دوست نمیشه نکته ی دوم هم این که معمولا توی یک منطقه بیشتر از دو تا توتن قدرتمند وجود نداره و معمولا توتنها اول میافتن به جون هم چون هیچ توتنی دوست نداره منابع خودش با دیگری تقسیم کنه خوب بعد از اینکه تمامی منابع به سطح 1 رسوندید بگردید تو 14X14 تون و تمامی رومی ها و گولهایی که از حمایت اومدن بیرون پیدا کنید بهشون نامه بدید و ازشون بخواید کسی که بیشتر بهشون حمله میکنه رو بهتون معرفی کنن معمولا متوجه میشید که اکثر اونا هم معمولا زیر حملات یک و یا 2 نفر هستند که اونا قدرت منطقه هستند.
بهترین کار اینه تا زمانی که تحت حمایت هستید 1 مخفیگاه را به سطح 10 برسونید و بعد اون تا 2 هفته 3 مخفیگاه دیگه درست کنید تا چیزی ازتون غارت نشه و در حین این کار را شروع به تربیت سرباز لژیون بکنید بطوری که وقتی از حمایت بیرون اومدید 20 تا لژیون داشته باشید. بعدش با اون سرباز ها شروع کنید به غارت کسانی که اطرافتون هستند و می دونید نیرو ندارند (بهترین کار تحقیق و تربیت و فرستادن جاسوس به دهکده های مد نةر است)
شما باید همیشه حواست باشه که تولید منابع در ساعت را بالا نگه دارید، تا فردا صبح که به اکانت سر می زنید دچار کمبود منابع نشوید.در ضمن دستورات کار دان را قبل از اینکه تحت حمایت بودنتون تموم بشه انجام بدید تا بتونید کمی سرباز لژیون بسازید بعد بهترین دهکده ای را که نزدیک تون هست و دارای شرایط خوب می باشد را حتی باهمان 2 سرباز لژیونی که به دستور کاردان ساخته بودید فارم کنید .
اما شرایط اینکه چه کسی را فارم کنید:

اما شرایط اینکه چه کسی را فارم کنید:

1- جمعیت طرف از شما کمتر باشد.
2- گول نباشد (شما سرباز های گرونی دارید حمله به گول ها که تله دارند مساوی است با خداحافظی از اکانت.)
3- بهتر است توتن باشد .(توتن ها تو دفاع ضعیف ترین هستند مخصوصا اول بازی که تازه وارد بازی شده اند.)
4- اتحاد نداشته باشد.(بهتر است با کسایی که اتحاد دارند نجنگید چون با توجه به جمعیت شما ممکن است همان اول توسط هم اتحادی های طرف فارم شوید.)

درباره اینکه نیرو هایی را که می سازید هم چگونه زنده نگه دارید (زیر حملات مداوم) بزودی آموزش کاملی قرار میدم

به هیچ وجه در ده اول قصر نسازید و حتما اقامتگاه بسازید و ده دوم را 15 گندمی نزدیک به خودتان انتخاب کنید و با ساختن قصر آنجا را پایتخت کنید (دلیل این کار را در آموزش دیگری میگم)



بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: